Kerstmix Jaarafsluiting 2017

Net zoals voorgaande jaren hebben wij vrijdag 22 december 2017 onze kerstmixtoernooi gehad.

Marian heeft enkele openingswoorden gedaan en een warming up gegeven voordat het toernooi echt van start kon gaan.

Yvonne had de wedstrijdschema en de teamnamen weer geregeld.
Met 50 personen ( leden en niet leden) verdeeld over 5 teams werd de strijd aangegaan wie dit jaar de winnaar werd. Het was vooraf een gepuzzel om de 5 teams zo gelijkwaardig mogelijk te maken. Maar het is gelukt.

Geert en Albert zaten bij de wedstrijdtafel en hielden het scorebord bij.
Roelf Bos was bereid om deze avond te gaan fluiten (Marian heeft ook nog even gefloten).

De wedstrijden duurden 10 minuten. Tussendoor werden we op schuimpjes getrakteerd door Marja.

Rond 20 uur zat het toernooi erop. Dames midweek kon beginnen met warm lopen want zij moesten nog een competitiewedstrijd tegen V&S spelen.

Dit zijn de namen van het team wat 1ste is geworden : Sebastiaan, Dimitri, Charissa, Laura, Jesse, Ezra, Anton, Bella en Danny. Gefeliciteerd.

Iedereen heeft een eetbare medaille gekregen en een lootje waar ze een prijsje voor hebben gehad.

Met volle tevredenheid kijk ik terug op deze avond en op 2017.

Iedereen bedankt voor jullie vrijwillige inzet.

Mia