10 Juli 2016 Beachmix Seizoenafsluiting

Seizoensafsluiting met een beachmixtoernooi en BBQ bij Koetshuis Borgerswold.

Gelijk nadat de uitnodigingen de deur uit waren , kwamen de eerste aanmeldingen al binnen.
Wij waren blij verrast dat er zoveel animo voor was.
Ruim 40 personen hebben meegedaan met het beachen. Leden,broertjes,zusjes,ouders,vrienden.
Yvonne heeft de 5 teams ingedeeld en het wedstrijdschema gemaakt.
Alle teams moesten het 1 keer tegen mekaar opnemen.
Halverwege was er een pauzewedstrijd, aan deze wedstrijd deden (niet)leden mee van 14 jaar en ouder.
Aan het eind van het toernooi was er een wedstrijd voor iedereen onder de 14 jaar.
Tijdens deze wedstrijden kon iedereen op zijn eigen niveau / lengte een potje beachen.
De scheidsrechters van die dag waren diegene die afgelopen donderdag de cursus hadden gevolgd. Zij hebben allemaal goed hun best gedaan.
In de loop van de middag werd het steeds drukker om het veld want diegene die zich alleen voor de bbq had aangemeld kwamen eraan. Ook passanten bleven staan kijken. Heel erg leuk.
Tegen 16:30 uur was het beachen teneinde. Gezamelijk werd alles opgeruimd en voor de bbq alles klaar gezet.
Voordat we gingen eten werden alle trainers,coaches en hulpjes nog even in het zonnetje gezet en heel erg bedankt voor hun inzet van afgelopen seizoen. Ze hebben allemaal een zwart shirt met in het oranje hun naam achterop gekregen.
Met ruim 60 personen kon de bbq beginnen. De keuze was reuze met al dat vlees. Koetshuis had 2 heerlijke salades gemaakt. Turksbrood met kruidenboter en voor de liefhebber waren er frietjes.
Wij hebben daar heerlijk en relaxed gezeten en gegeten.
Wim Drenth bedankt voor je gastvrijheid en je behulpzaamheid.
Wij kijken terug op een leuke,gezellige,zonnige,mooie, heerlijke en sportieve middag/avond.

De feestcommisie,
Bircan     Leonie     Dita     Mia