Beachmix Seizoenafsluiting 2016-2017

Zondag 25 juni hebben wij weer een super gezellige beachmixtoernooi en bbq om en nabij Koetshuis Borgerswold gehad.

Alle leden waren hiervoor uitgenodigd , ze mochten ook hun ouders/broertjes /zusjes en vrienden meenemen.
De opgaves kwamen al snel bij ons binnen.

40 personen deden met het beachen mee. De teams werden zo gelijkwaardig mogelijk ingedeeld.
Halverwege het toernooi hebben de 14 plussers nog een wedstrijd tegen mekaar gespeeld en aan het eind van het toernooi nog de kinderen tot 14 jaar. Tijdens deze 2 wedstrijdjes kon iedereen wat meer op zijn of haar niveau spelen.

Yvonne had de wedstrijdschema gemaakt en de teamnamen bedacht, Bedankt hiervoor.
Uiteindelijk hebben de “Red Birds”gewonnen. (Brian, Doreen, Sam, Lars, Martine, Jan, Stijn en Cindy)
Op het laatst was de regen nog een beetje spelbreker,maar dat mocht de pret niet drukken.

Na de sportieve inspanningen was het tijd om te gaan bbqen.
Met maar liefst 67 personen hebben wij samen heerlijk gegeten op het overdekt terras van Koetshuis.

Wim Drenth nogmaals bedankt voor je gastvrijheid.

Wij kijken terug op een gezellige seizoensafsluiting.

Mia

Categorie: