4 oktober: Overlijden Henk Gerrits

Vandaag bereikte ons het trieste bericht dat Henk Gerrits plotseling is overleden. Henk was vele jaren speler/ bestuurslid / scheidsrechter en lid van verdienste van de handbalvereniging Aeolus. Verder kwamen wij afgelopen jaren Henk tegen als sporthal en kantine beheerder in de Wildervanckhal. Wij betuigen onze deelneming aan de familie, naasten en vrienden. Daarom zal op vrijdag 4 oktober 2019 en op zondag 6 oktober 2019 hieraan aandacht worden besteed door het dragen van rouwbanden bij alle thuis wedstrijden. Dit geldt voor elk team. Verder zal er een minuut stilte gehouden worden voor aanvang van de wedstrijden Dames midweek en Dames weekend. Ik begrijp dat dit velen van ons overvalt, net zoals het ons bestuur overvalt. Het bestuur stelt het op prijs dat u bij deze herdenking aanwezig bent. Mochten er vragen zijn dan horen wij dat graag.

Namens het bestuur

Marian Bekema