OPGELET: (SEIZOEN 2019-2020 TEN EINDE)T/M 1 JUNI TRAININGEN EN WEDSTRIJDEN AFGELAST

Beste leden,

Naar aanleiding van de richtlijnen die zijn afgegeven door de overheid en het rivm worden alle trainingen en wedstrijden t/m 1 september afgelast. Volg de actuele situatie door de kanalen van ons te volgen. Voor verdere vereniging gerelateerd vragen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Dit houdt tevens in dat helaas dit handbalseizoen wat anders is afgesloten dan gehoopt. Maar ieders gezondheid is in dit geval veel belangrijker.
Probeer op elkaar te letten, te wijzen op de regels & hopelijk zien we jullie gezond en wel terug in het nieuwe handbalseizoen ????‍♂️??‍♀️

We hopen op u begrip!

Klik hier voor het officiële bericht van de bond.

Screenshot 20200513 022144 Word