Ordedienst

Ordedienst thuiswedstrijden
Bij iedere thuis wedstrijd dienst er een ordedienst aanwezig te zijn.
Voor de jeugd teams wordt afgesproken dat bij iedere wedstrijd de ouders van dat team de orde dienst gaat invullen.
De coaches maken hiertoeeen schema voor hun eigen team en informeren de ouders van het team. Dit kan op vrijwillige basis maar indien er niet voldoende vrijwilligers zijn om dit in te vullen, wordt er een schema per wedstrijd ingesteld.
Met ca. 10 thuiswedstrijden voor een team zal men meestal maar één keer een ordedienst te hoeven uitvoeren.

Taken ordedienst

• Wedstrijdtafel bemannen (m/v)
  • Tijdens de wedstrijd de gele kaarten en/of tijdstraffen bijhouden die worden uitgedeeld
  • Bij tijdstraffen het desbetreffende team informeren over de eindtijd van de tijdstraf